Jump to content

Highquality Gaming since 2017

Find your tames, view base stats and keep track of their food status. Get notified of pending imprints, the amount of fertilizer and gasoline remaining in your crops and generators. This and much more is available in your profile.
Visit our Portal

Comfortable Rates / Mods / Plugins

Take a look at our settings
Settings

Auto Protection / Rebuild Kit / Shop System

In case of a destroyed base you can apply for the rebuild kit
Apply for the Rebuild Kit

Cluster Server with 6 Maps

Explore all our Maps
Ragnarok Extinction The Island Aberration Scorched Earth The Center

Exciting PVP Fights

Every weekend you enjoy the ultimate PVP fun.
Check our Calender
Update Ticker
MussLos

Rebuild Kit - Anfragen

Recommended Posts

Hallo zusammen, 

letzten Samstag wurde unser Tribe inkl Basis in Abwesenheit aller Spieler geraidet. Es wurden nur die Gebäude zerstört und geplündert. Nach minimaler Reparatur und Wiederherstellung der Gebäude wurde ein weiteres Mal geraidet. 

Danach bestand erstmal kein Interesse während des Wochenendes aufzubauen, wenn im Anschluss alles zerstört wird.

Am Sonntag haben wir noch einmal kurz nachgeschaut und dann gesehen, wie ein gezähmter Giga alle neutralen Tiere getötet hat, sodass keine Überlebenden existiert haben. 

Daraufhin habe ich im Chat den Hinweis des Rebuild Kits gesehen. Also habe ich im Namen des Tribes ein solches beantragt, aber leider bis jetzt keinerlei Rückmeldung erhalten. 

Gibt es das Kit überhaupt? Welche Informationen fehlen noch oder war es das für uns auf dem Server?

 

Gruß Daniel

Tribe: Nasenbluten

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×